Duidelijk zijn in verwarrende tijden

Voor ons als ondernemers is het al best lastig om te weten wat er wel mag en vooral ook niet volgens de COVID-richtlijnen. Laat staan voor de gemiddelde klant.  En als je het dan net allemaal uitgeplozen hebt, volgt er weer een wijziging. Voor ons al nauwelijks te volgen en voor de klant al helemaal niet. Belangrijk dus om goed en duidelijk te communiceren over hoe – en onder welke voorwaarden – de meer dan gewenste klant zaken met je kan doen, dan wel in je winkel welkom is. Daarbij is het zaak om de beschikbare communicatiekanalen in te zetten; van pandbelettering, posters en TV-schermen tot en met de interactieve media zoals je website en de social media kanalen.

Wij hebben inmiddels het nodige aan point-of-sale, Covid, materiaal mogen leveren in de vorm van stickers, posters en linten en zijn daarnaast heel goed in staat om alles voor je te organiseren op het interactieve-vlak. We drinken, geheel Corona-proof, graag een kop koffie met je bij ons op kantoor en bespreken dan de mogelijkheden.